Hip Hop World
Hip Hop started on a small block in the Bronx but today it's a global phenomenon. This brand new series takes us on an international journey with today's biggest hip hop artists as they find musical inspiration in cities around the world. With host Lenny S. by their side, DJ Khaled and Lola Brooke will each create a new track inspired by the city they're exploring.
Jamaica and Paris Takeover
Hip Hop World is a brand new series following both renowned and up-and-coming hip hop artists as they create tracks inspired by their travel around the globe. In this episode DJ Khaled goes to Jamaica to tap into the island that holds a special place in his heart and Lola Brooke goes to Paris to break new creative ground.