Tales from the Loop Tales from the Loop
Inspired by the wondrous paintings of Simon Stålenhag, Tales from the Loop explores the mind-bending adventures of the people who live above the Loop, a machine built to unlock and explore the mysteries of the universe – making things previously relegated to science fiction, possible.
Loop
A young girl living in a small town becomes curious about the mysterious work her mother conducts beneath ground at a facility known as the Loop.
A discovery in the woods gives two teenaged boys an opportunity to step outside their lives.