Peyton Manning asks 100 experts in various categories to rank each greatest-of-all-time contender using statistics, innovation and legacy as criteria.
From the light bulb to the automobile, these innovations changed the world. Host Peyton Manning unveils the top ten inventions of all time, as voted on by a panel of experts. Which one do you think made the biggest impact?
From Evel Knievel to Harry Houdini, host Peyton Manning counts down the top ten daredevils of all time, as voted by a panel of experts. Which of these record-breaking, adrenaline junkies gets your heart pumping?