Hit the Spot
Son Hee Jae (Hani) has struggled with sexual fulfillment throughout her long-term relationship, while her best friend, Lee Mi Na (Bae Woo Hee), approaches romance with a carefree attitude. Unexpectedly, they end up co-hosting a sex-themed podcast from a distinctly female perspective. Initially overwhelmed, Hee Jae begins to confront her challenges with sexual fulfillment, prompting her to reevaluate her own love life. As their podcast topics delve deeper and more personal, can this journey bring Hee Jae, Mi Na, and their listeners closer to satisfaction and true love? This 2022 South Korean drama was directed by Yoon Ra Young.