Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Arthur Dent is having a bad Thursday. His house is about to be demolished, his best friend is actually an alien and the world is ending in five minutes!
Arthur and Ford face a poetry reading worse than death. Luckily, the Vogons soon blast them into space.
Transported through time, Arthur and Ford discover the secrets of human evolution - management consultants, hairdressers and phone booth hygienists.