Hitler's Propaganda Machine
Power, terror, performance. These notions define our perception of Adolf Hitler and the Nazi Party at the height of the Third Reich. But behind this was an ordinary man. This compelling new series tells the story of one of the most comprehensive, wide-reaching and successful marketing campaigns in modern history: the rise of Adolf Hitler.