Hitler's Secret Missions
In this thrilling documentary series, "Hitler's Secret Missions" delves into the covert operations orchestrated by Adolf Hitler during World War II. With six politically sensitive and highly complex missions, including two successes, one abandonment, and three failures, the series unveils the shadows of history.
Operation Rabbat reveals the intricate web of intrigue as SS General Karl Wolff thwarts Hitler's plot to occupy the Vatican and possibly kidnap or assassinate Pope Pius XII.