Holly Hobbie
A teenage singer who has lived her whole life in the small town of Collinsville dreams of ways to save the world -- even if it's starting in her own backyard -- as she tackles the challenges of growing up, from bullies to crushes and curfews.
The Show Starter
After finding out that her grandmother's cafe might have to close for good, Holly attempts to save the beloved family business by hosting an open mic night.
After discovering that the pickle factory's faulty filtration system is contaminating the nearby creek, Holly defies her mother to expose the truth.