Holly's World
Having left Los Angeles for the bright lights of Las Vegas, former "Girl Next Door" Holly Madison sets out to make her mark on the strip. She stars in a Vegas show ("Peepshow") and hangs with a new group of friends, including Angel, her personal assistant, Josh, a former Broadway performer who's joined the cast of Holly's Vegas show, and Laura, Holly's roommate, who's fond of partying and strip clubs.