Hollywood Heights
Meeting a Rockstar
Rockstar Eddie Duran and girlfriend Chloe return to hometown LA for the last concert of his tour. Super-fan Loren and her BFF Melissa are able to talk their way into the show just as he hits the stage.
Tyler meets up with Eddie to Chloe's dismay, but the two just end up arguing about the past. Melissa tells Loren about Eddie's songwriting contest – this is her big chance!
When Loren hesitates, Melissa enters her song into the contest for her. Eddie comes dangerously close to uncovering a secret Chloe's hiding.
Loren is distressed about her song being entered into the contest, but Melissa and Nora cheer her up. Eddie decides he wants to take the next step with Chloe.
Loren's song makes it to the contest's top 25. Chloe keeps an incriminating photo from the press. Kelly starts learning the business from Jake.