HOLLYWOOD IS LIKE HIGH SCHOOL
Taylor Henning thought the horrors of high school were behind her, but catty co-workers and office sabotage make working in Hollywood equally treacherous. When her boss's teen queen bee daughter, Quinn, sees how clueless Taylor is, she agrees to teach Taylor how to outsmart her competition.