Home: Adventures With Tip & Oh
Oh cannot keep a secret when Tip tells him she's planning a surprise party. / Lucy's "Queen of Thighs" video goes viral and turns her into a celebrity.
Tip spies on Oh when he has his first date with a strange Boov named Krunkle. / Tip competes against rival Pom Pom Pappernacky in a beauty pageant.
Tip teaches Oh her version of kung fu so he can stand up to a bully. / Oh finds a real wolf to teach him how to become a werewolf for Halloween.