Step into the home of haute hostess Tori Spelling as she puts her unique spin on dishes, creating “TORIfied” meals and drinks for friends and family.
Tori teams up with Million Dollar Matchmaker Patti Stanger to host a series of dates for Morgan, one of her single friends.
Tori hosts a “Bring it Back” themed luncheon for her neighbors in Hidden Hills with the help of Teddi Mellencamp.