Homicide Hunter: Never Give Up
The unsolved rape, mutilation and murder of young G.I. Darlene Krashoc has haunted Joe Kenda in the years since he turned in his gun and badge. Until a crack team of cold case cops uses Kenda’s groundwork to set a trap for a monster hiding in plain sight.