Honestly Cavallari: The Headline Tour
Headlines and Heartbreak
Kristin Cavallari is fed up with clickbait headlines so she's taking matters into her own hands by bringing her podcast on the road.
After a stressful interview with her last guests, Kristin has to quickly regroup for her second show of the night in her hometown of Chicago.
In her "Very (single) Cavallari" era, Kristin's alleged party girl ways led to some very "Charming" headlines with Bravo's Craig and Austen.