Hostage 911
Negotiators record harrowing conversations with criminals who have taken people hostage. In each terrifying standoff, hear their conversations with criminals, and negotiators will break down their psychological tactics. Will the hostages get out alive?
Get Her Out Alive
A man takes his wife hostage after she demands a divorce. Negotiators plead with the suspect to let her go but have no idea there is another plan going on inside the house that could have fatal consequences.
He’s Wearing a Bomb!
An ex-felon with an axe to grind takes his former lawyer hostage, threatening to detonate a bomb if he doesn’t get justice.
When a 10-year-old girl reports being held hostage by a family friend, negotiator Mike Newlin must earn the suspect’s trust. In New Mexico, an assailant takes shelter inside a local tourist attraction, taking everyone hostage.