Hostages
The night before Yael is scheduled to operate on the prime minister, four masked men take her and her family hostage. She must kill the prime minister during surgery or her family dies. The shocking identity of the kidnapping leader is revealed.
After Adam gets a phone call warning that his plan has been found out, his cohorts begin to suspect that he’s hiding information from them. Nadav, Noa’s boyfriend, infiltrates the house to help, and Eyal is injured.
When Eyal develops an infection, Yael leaves the house to get medication and manages to break into Adam’s home, where she finds a woman’s medical documents. Assaf helps Ella crack a computer file, which turns out to be disturbing security footage.