House of Food
MTV's 'House of Food' is a drama-infused take on food TV where a group of aspiring chefs with no formal culinary training are put to the ultimate challenge. With three of the country's best chefs as their teachers and LA as their classroom, this group will live and learn together, but only one will win an apprenticeship of a lifetime.