How not to Summon a Demon Lord How not to Summon a Demon Lord
Sakamoto Takuma was so strong in the MMORPG Cross Reverie that his fellow players came to call him the "demon lord." One day, he gets summoned to another world in his avatar form, and meets two girls who both insist that they're the one who summoned him. They cast a spell used to enslave summoned beasts on him, but that activates his unique ability, Magic Reflect, and the girls end up being t...
Takuma Sakamoto was a shut-in gamer who achieved renown as the Demon Lord in Cross Reverie, a MMORPG, for his overwhelming gear and skill.
After awaking to hands filled with breasts, Diablo follows Shera and Rem to register as new members of the Adventurer's Guild. While Shera is identified as a level 30 Summoner by the guild, Diablo's level proves too high for them to measure.
The Warrior Emile, defender and ally of all women, challenges Diablo to a fight.
Rem, Celestine, and even Emile struggle in their battle against Gregore's sudden attack. Meanwhile, Diablo and Edelgard confront each other on the Bridge of Ulug.
The Kingdom of Greenwood demands that Faltra City hand over Princess Shera. If they refuse, it will lead to war, so Diablo meets with Galford, the Lord of Faltra City, and accepts a quest to prevent war from breaking out.
While Greenwood's demands remain unmet, Diablo and the girls visit a slave market to see if they can learn the magical secret of the Enslavement Collars.