How to Be a Gentleman
When his sister (Mary Lynn Rajskub) gets him a gift certificate for a personal training session at the local gym, tightly wound columnist Andrew Carlson (David Hornsby) comes face to face with the one person he never wanted to see again: Bert Lansing (Kevin Dillon), the guy who made his high school days a living hell. But the two soon form an unlikely friendship that teaches Andrew how to let go of his outdated notions of HOW TO BE A GENTLEMAN.