How to Be Indie
Indira 'Indie' Mehta is a typical Canadian teenager trying to make her way through school, friendships, and modern life--often clashing with her parents' traditional Indian values. With the help of her best friends Abi and Marlon, Indie is figuring out how to be herself, one step at a time.
When Indie gets an F in gym and tries to hide it, Indie's parents sign her up for the world's scariest, strictest, awful-est boarding school ever!