Hunting JonBenet's Killer: The Untold Story Hunting JonBenet's Killer: The Untold Story
Elizabeth Vargas takes a fresh look at the most notorious cold case murder in American history, the murder of JonBenet. By tracking down new leads and with new DNA tests, this documentary takes a dive to ultimately help bring justice and peace to the Ramsey family.