I Am a Killer
A Question of Loyalty
Subjected to abuse throughout her life, Victoria Smith confesses to killing her husband; however, someone close to the case has doubts about her admission.
On death row for murder, Deryl Madison reflects on his struggles with mental illness and finds support from an anti-capital punishment advocate.
Daniel Paulsrud says his fatal shooting of partner Leslie was an accident; however, accounts from her family and his handwritten notes raise doubts.
James Walker claims he has no recollection of the 2001 murder he confessed to committing; an investigation into his traumatic past offers more context.
David Cameron Keith recalls the day he took a young hostage before heading to an airport and killing the pilot who volunteered to take the youngster's place.