I AM...
Lindsey Vonn
Get to know Olympic champion Lindsey Vonn, who started skiing at the age of three. With more than 70 wins she is the most successful female skier in world history.
Pedro Barros
Get to know legendary bowl skater Pedro Barros, who started skating at the age of two. See how Pedro's backyard has become the home of epic competition for skateboarders of all skill levels.
Having won the Finnish national championships – his first skateboarding competition – at the age 10, Jaakko Ojanen continues to impress and inspire. Constantly challenging himself with new projects around the world, Jaakko is the real deal.
Spaniard Danny León began skating at the age of 14 and entered competitions, which he quickly started dominating. Since rising through the ranks, Danny is always travelling, judging competitions and getting his shred on in his free time.