I Can't Understand What My Husband Is Saying I Can't Understand What My Husband Is Saying
Kaoru is an OL you can find anywhere, serious and works diligently, but her husband is a super otaku and more-or-less a NEET. She is caught up in one of her husband's whims one day or the subject of his concerns another, but the two are so close that it's embarrassing to even watch them!
I'm a NEET again! I guess I'll go to the employment office... Nah, I'll do it tomorrow.