Режиссер Katsumi Ono
Clover's first stream has drawn a lot of attention, so they accept another quest in a forest that's been taken over by a magic beast.
Clover's success in slaying the Zarnag draws more attention to them—and draws Thunder Pike's attention back to Yuke.
Clover accepts a quest to help promote an armor workshop's latest line of adventuring gear.
Clover goes house-hunting, and Simon tries to bring Yuke back by offering to grant his lifelong dream.