I Literally Just Told You
Jimmy Carr presents a new gameshow with a twist. Contestants must answer questions that have been written live as the show is being filmed. These questions are written by a team including The Sky At Night's Dr Maggie Aderin-Pocock.
Jimmy Carr presents a new series of the gameshow with a unique twist which kicks off with a celebrity football special. To win Lorraine Kelly, Alex Horne, Aisling Bea and Asim Chaudhry have to answer questions that have been written live as the show is being filmed.