I Order You
Yeo Gook Dae (Jung Yunho), a talented chef nursing emotional wounds from divorce, runs a homemade dosirak shop where he channels his heartache into creating delicious meals. When unemployed Park Song Ah (Kim Ga Eun) enters his store, their relationship begins with constant bickering and tension. Despite their initial antagonistic interactions, an unexpected connection starts to develop between them. As they navigate their personal struggles and complex emotions, Gook Dae and Song Ah gradually discover the potential for healing and love.