The stories of individuals who died and then came back to life.
Chuck, Mike, Julie
A man whose chest is crushed by a truck returns to life; a 16-year old has a heart attack and is dead for 20 minutes; and two colleagues die in a car crash, but only one returns to life.
A gospel singer falls victim to a gang shooting, but a voice tells him it's not his time to die. A woman dies from AIDS but returns to life. A doctor has a fatal heart attack and is revived.