I Was Murdered
Daddy's Princess
Ali Kemp returns home for the summer to work at the local pool. One afternoon her father discovers her brutally beaten body in the swimming pool pump room. Police search without success until Ali's father comes up with an idea that leads to an arrest..
Checkmate
The town of Upper Merion is shaken when Ellen Robb is found brutally murdered in her own kitchen. At first glance, police suspect a robbery gone wrong. But as the investigation continues police uncover a secret that leads to an unlikely suspect.
California grad-student Denise Huber was on her way home from a rock concert when a flat tire forced her off the freeway and into the path of a crazed killer. Three years after she vanished Denise's remains are uncovered in a chilling discovery.
When Jerry Monroe is discovered murdered in his own bar, it's anybody's guess of who could be responsible. Was he the victim of a random robbery, or a motivated murder? Police examine every possible scenario until they receive a promising tip.
The night 18 year old El Paso teenager Sophia Martinez vanished, she was supposed to be going on a blind date. Days later, Sophia's body and her car are found in the desert. Police are baffled by the murder, until an ATM receipt leads to the killer.