I Was Prey: Shark Week
In sunny California, Leeanne Ericson is out for an afternoon swim when suddenly she is attacked by a great white shark. And, Spearfisherman Braxton Rocha is having a great day in the water when a tiger shark comes out of nowhere and attacks him.