Nature
Consistently stunning documentaries transport viewers to far-flung locations ranging from the torrid African plains to the chilly splendors of icy Antarctica. The show's primary focus is on animals and ecosystems around the world. A comic book based on the show, meant to be used an as educational tool for kids, was briefly distributed to museums and schools at no cost in the mid-2000s.