I'm Fine I'm Fine
Cute, 20-something Nate isn't hurting for dates. Even his best friend Jeff confesses his feelings in a moment of drunken vulnerability. Nate is still hopelessly obsessed with his ex-boyfriend Joey. Poignant and funny, this series follows Nate as he tries to break himself out of romantic purgatory.