I’m Getting Married to a Girl I Hate in My Class
Saito is getting married to his classmate. But it's not just any classmate—it's his least favorite girl in school and archnemesis, Akane Sakuramori! And so begins a romcom of two stubborn love birds forced into marriage against their will.
Saito and Akane secretly begin their new life together but soon run into a mountain of conflicting lifestyle preferences. Can the two find a way to meet in the middle?
After resolving their differences, Saito and Akane begin to enjoy spending time together and all seems to be smooth sailing. Until one day, when Akane works herself too hard and gets sick, leaving Saito to take care of her.
With Shise's discovery of their secret, Saito and Akane scramble to keep others from finding out. Meanwhile, Akane encounters haunting events at home.
Himari reveals to Akane that she has a crush on Saito. While Akane agrees to help her get closer to Saito, she can't shake a nagging feeling.
Akane's revelation of a painful past prompts Saito to cheer her up by planning a day out together.