I'm Living with an Otaku NEET Kunoichi!?
When a Youma attacks Tsukasa, the kunoichi Shizuri swoops in to save him. In exchange for her protection, she moves into his home as a NEET! But when more kunoichi appear on Tsukasa’s doorstep, his home might become a battle royale of the heart!