Imagination Movers Imagination Movers
The newest addition to Disney Channel's musical roster comes in the form of an alternative rock band – for preschoolers. Playhouse Disney's new live-action series, Imagination Movers, introduces preschoolers to the Movers energetic rock and roll style of music while emphasizing creative problem solving skills.
No Noise is Good Noise
The Movers have written a song for Nina because she always does so much for them. But, when they try to record it, they can't because they hear a terrible moaning noise!
The Idea Warehouse is freezing! But what could be making the Warehouse so cold? It takes all the Movers plus Warehouse Mouse to find the source of the problem.
To drum up business, the Movers need to have their picture taken for a newspaper article. But when Scott's hair goes crazy, the Movers need to put their heads together to help Scott with his problem so they can get a good picture.
When a dog shows up at the Idea Warehouse, the Movers must find out who the owner is. Once they learn it's Knit Knot's dog Humdrum, they have the problem of catching him.
When a customer who can't speak English shows up at the Idea Warehouse, the Movers have a real Idea Emergency! The guys have to figure out a way to communicate with the customer and then solve his problem!