Immoral Guild TV Broadcast version
Determined to retire but unwilling to leave his guild without a successor, Kikuru trains a few heroines as apprentices. But between their personalities and monsters with an… unusual interest in women? His retirement is getting further away every day.
With the four heroines incapable of teamwork, Kikuru suggests they take the day off to bond with each other. Which gives him time to ponder the unusual behavior of monsters.
Kikuru agrees to impersonate a doctor to help cover for a nurse’s mistake. And by pure coincidence, his four trainees need to undergo physical exams.
Kikuru tries to help Hanabata understand she can’t always rely on her berserker rage in a fight. Which, for all intents and purposes, is easier said than done.