#IMomSoHard Live
Comedians Kristin Hensley and Jen Smedley of the viral webseries #IMOMSOHARD bring you their 2-person stand-up show! Combining stand-up & improvisation, the two share their honest and self-effacing humor on topics ranging from friendship, periods, sex after marriage, body image, and parenting failures. Because, hey: You're not in this alone, ladies.