Impact of Hate: Charlottesville
Charlottesville votes to remove its confederate statues, and the Far Right descends for 2017's Unite the Right Rally. As concerned citizens gather against an influx of hate, a car plows into a crowd, killing Heather Heyer, on her first demonstration.