Impossible Builds Impossible Builds
Scott, Lisa and their 12-year-old son Archie live in a rented house in the suburbs with no space and individuality that they desire from a home. Instead the family has ordered their new home from a specialist log construction company.
Bill and Sukie Barber have decided to build a new house in one of their fields using primarily locally sourced materials to fit with their sustainable lifestyle: an ambitious remit in such a secluded corner of the Borders.