In Tandem
The series focuses on commander Lea Soler who is transferred to the brigade of Captain Paul Marchal, her ex-husband. Lea is experienced in investigating murders, and Paul is a brilliant policeman as well, the only thing is that he is absolutely non-controllable. They are also forced to deal with each other after work because the tandem has two teenagers to manage, Alice and Thomas.