In The City
Welcome to New York
At the end of another turbulent summer in the Hamptons, Mother Hubbard activates her friend group in the city.
Danielle and Lindsay confront their drama, but can they leave the past behind? Kenny's comments about his relationship spark conflict.
Nick and Yvonne officially tie the knot. A long overdue call from his estranged father forces Kenny to confront his past.