In the Footsteps of Killers
Silent Witness star Emilia Fox and Britain’s top criminologist Professor David Wilson attempt to solve Britain’s most heinous murders in this unique true-crime series.
The Milk Carton Kids
Young friends David Spencer and Patrick Warren went missing in Birmingham in 1996. Their bodies were never found. But now, Emilia and David discover new evidence, which leads to a prime suspect.