In the Night Garden In the Night Garden
"Teletubbies" co-creator Andrew Davenport returns with another show that is very similar in look and tone to his previous endeavor. This series also features sharing, caring costumed characters with silly names (Igglepiggle, Makka Pakka and Upsy Daisy) babbling baby talk and having adventures in a colorful outdoor setting. Designed for children aged 2 to 4, the show strives to entertain its target audience while helping them relax as bedtime draws near. Actor Derek Jacobi narrates each episode, his dulcet tones the perfect elixir for easing tykes into happy slumberland.
The Tombliboos discover the game of waving. They wave to everybody as they fly through the garden in the Pinky Ponk. Even the great big Haahoos wave back. The Tombliboo waving game makes everybody in the garden happy.
Everybody goes for a ride in the Ninky Nonk. Makka Pakka gets left behind. He chases the Ninky Nonk and everybody thinks he wants a ride, but all he wants is to give the Ninky Nonk a wash.