IncrediTales : Fun Adventures
Belle wants to study but Rapunzel is being a little mischievous in the classroom. Snow Queen teaches her a lesson.
Alice is Red's best friend, and she's not impressed that she's spending so much time with Cinderella. Don't be jealous, Red!
Alice is feeling poorly but she's scared to take her medicine but her friends are ready to help her overcome her fear.