IncrediTales : Too Adorable to Scare
Embrace the Halloween thrills with our favorite friends! Suspicious werewolf tales, spooky tricks, and mysterious happenings take center stage. Join the fun as our lovable characters navigate tricks, treats, and the spirit of Halloween!
The Werewolf
It's Halloween! Red reads a spooky book about werewolves and soon becomes suspicious that Robin might be one.
It's Halloween! Rapunzel tricks Snow Queen and her friends but things get spooky.
It's Halloween! Rapunzel loves playing pranks on her friends, but finds that there is a bigger prankster than her.