Influence
In high school, Yuri Totsuka (Kanna Hashimoto) leads an ordinary life in a quiet province. Her friendship with Satoko Hino (Ai Yoshikawa) has fractured, and transfer student Maho Sakazaki (Wakana Aoi) becomes her new close friend after they meet in their apartment complex. When Maho is violently attacked, Yuri's desperate attempt to help results in murder, and Satoko is mysteriously arrested the next day. Trapped in a complex web of violence and deceit, the three girls struggle to find a way out of their increasingly dangerous situation. This is a 2021 Japanese suspense drama adapted from Fumie Kondo's novel, directed by Naruhide Mizuta and Paul Young.