Ink Master: Angels
Viva Las Angels
The Angels deal a tough hand in Vegas, challenging Local Artists to show off their best. To earn a guaranteed spot on Ink Master, the Winner must beat an Angel by tattooing canvases affected by addiction.
The Angels bring the heat in Miami when they challenge Local Artists to tattoo on the city's best asset – the butt. A Local Artist moves on to the Angel Face Off and must tattoo immigration stories to earn a spot on Ink Master.
Local Artists are put to the test as the Angels set their sights on the Emerald City. To earn a spot on Ink Master, one Local Artist moves on to the Angel Face Off and must tattoo canvases who have overcome homelessness.
The Angels are on the hunt to find Atlanta's best Artist. A spot on Ink Master is on the line when a Local Artist faces off against an Angel, creating meaningful tattoos for community activists.
Tattoo legend Ed Hardy helps the Angels in their search of San Francisco's supreme Artists. To secure a spot on Ink Master, one Local Artist faces off against an Angel by tattooing members of the LGBTQ community.