Inner Evolution
Dr. Bruce Lipton, Ph.D., a pioneer in the field of epigenetics, takes us deep within the structures of the cells, and into the energy of the quantum realms, to reveal the secret mechanisms connecting consciousness with wellbeing.
In this episode of Inner Evolution with Bruce Lipton, we discover that we do not have to be victims of our genes or our environment.
In this episode of Inner Evolution, Bruce Lipton, Ph.D., takes us deeper into understanding the energetic signals, from our environment, that shape genetic expression in our bodies.
In this episode of Inner Evolution, Dr. Bruce Lipton Ph.D. reveals that the true seat of consciousness for the body is the cell membrane, as it conveys information from the environment into the cells.
In this episode of Inner Evolution, Dr. Bruce Lipton Ph.D. explains how we can move beyond genetic determinism to take epigenetic control over our lives.