Inside Dior
This two-part documentary series goes behind the scenes of one of the world's most luxurious superbrands as it celebrates its 70th birthday. The series looks at Dior's past and present, and follows the arrival of the first female creative director. Inside Dior gives viewers an exclusive behind-the-scenes look at the billion-dollar luxury empire that spans clothes, handbags, makeup, and perfume.